Daisypath Wedding Ticker

Sunday, October 4, 2009

dilema..

cuti menjelma akhirnya..
alhamdulillah selepas berada disini selama 2 bulan setengah, cuti 15 hari akan menjelma,,
sempatlah menstabilkan diri dengan segala macam benda yg berlaku selama disini. harapnya dapat mengulangkaji(ulang dan KAJI) smua pembelajaran yg lepas, moga dapat dihadam smuanya selancar mungkin. pengharapan ini hanya padaMu ya Allah.

Allah tunjuk kan aku jalan yg lurus,

ikutkan hati mati, ikut rasa biasa,
kau tahu aku hambaMu yg lemah,
Langkah ini tidak mudah tanpa bergantung ku padaMu,

Allah, tuhanku,
Ku tahu tidak ada beban dariMu,
yg tak mampu aku hadapi,
DugaanMu hanya akan datang padaku, yang besarnya, hanya yg aku sanggupi,
kerna kau maha adil ya Allah.

Hanya satu ku mohon padaMu tuhanku,
berilah aku petunjukMu dari segala apa pun cara,
agar aku tahu, pilihanku pilihanMu,

rancangku begini, rancangMu begitu,
Namun ku tahu rancanganMu yang terBAIK.

Saat ini ya Allah ku mohon petunjukMu...



....cuti 15 oct-31oct(oyeh~!)....
....sblum cuti ada test anatomy(13oct), biochemistry(14oct)doakan yg terbaik untuk ku...
....dilema memilih 3 pilihan-program jassi(jalinan sahabat islam india), balik mlysia, kembara ke golden triangle(jaipur,delhi, agra)....
....pilihan balik mlysia diberi setelah rancangan percutian disampaikan pada ayah,hehe, risau keselamatan anak tercinta(yg nih tambah sniri) kata beliau....

1 comment:

beruang diabetes said...

saya memilih balek malaysia! family 1st!! hehe
chill ketuahudaa! chill!!