Sunday, March 6, 2011

salam alaik...

alhamdulillah, dah hampir 2 mggu kembali ke kolar semula..rasa lebih segar utk hidup kat bumi india ni, ni kira dah dapat adapt kot kan? setaun setengah ambil masa nak adapt!lama betul...

ehe, maybe tu yg susah skit nak mesra dengan org yg baru jumpa...muka ketat ja, x pun senyum2 malu..
kalau dah lama kenal, baru bleh mesra..aisy2, x best la camni kan...bukan boleh jumpa lama2 pun, masa dah terhad, dah makin besar katakan

***************************

dah membesar ni, jarang dah dapat kumpul smua adik beradek..
rndu2..
balik mesia aritu sempat kumpul tak sehari ja kot..huhu



7 comments:

Anonymous said...

eeeeehheehheheh aku ada nampak jejaka idaman di situ... ada hati nak kenalkan dekat aku ker wink wnk.. boleh jadi adik/ akak ipar

huda ktt

huda laa said...

hehe, speechless..

albanaT said...

comei2 semua ank pak cik brahim....semua mumtaz2!!=)

shedatin said...

huda balik mlesia?xtaw pon..huu

huda laa said...

ameen...

aik, xtau ka datin??
huu, org msg zida ja, no datin ada dalam phon lama..
balik sat ja, 2 mggu kat sana..

nadenthes xotricossa said...

muke sangat ketatt okehh~ haha
tke cre hudaaaa~

Kayun said...

tu kami kenai adik kak huda..najwa..hehe